A MagyarBrands immáron nyolcadik éve díjazza a hazai márkák közül a legeredményesebbeket, legkiválóbbakat. A program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A MagyarBrands-díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A MagyarBrands rendkívül komplex díj: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben.
A Szakmai Bizottság által értékelt szempontok:
Identitás: Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?
Reputáció: Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?
Márkaépítés: Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?
Kutatási eredmények alapján értékelt szempontok:
Tradíció: Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?
Megbízhatóság: A márkát tulajdonló vállalat elmúlt 3 évi gazdasági teljesítményének értékelése, a vállalat mérete, pénzügyi eredményessége, tőkeerőssége és a pénzügyi mutatók alapján.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a TOLNAGRO KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai ÜZLETI TOP márkák egyikeként.